Subject: FW: Pärnumaa Lääneranna vald Virtsu alevik Virtsu sadama liitumine elektrivõrguga keskpingel, JT2703 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Aug 2024 18:43:58 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev näha manuses

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Aro Kivisild <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 7, 2024 5:57 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Pärnumaa Lääneranna vald Virtsu alevik Virtsu sadama
liitumine elektrivõrguga keskpingel, JT2703

Tere

Korrigeerisime projektlahendust seoses Tallinna mnt 6 elektriliitumisega
ning trassile reservtorude lisamisega.

Varasem kooskõlastus ja korrigeeritud lahendus on manuses.

Tervitades

Aro Kivisild

projekteerija

Draftit OÜ

tel: +372 524 2749

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, May 29, 2024 11:27 AM
To: Draftit OÜ < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Mihkel Merilo <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Pärnumaa Lääneranna vald Virtsu alevik Virtsu sadama liitumine
elektrivõrguga keskpingel, JT2703

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Pärnumaa Lääneranna vald Virtsu alevik Virtsu sadama liitumine
elektrivõrguga keskpingel, JT2703

Registreerimise kuupäev: 29.05.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/8190-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee